إعلان الهاتف

رواية طفلة الفهد بقلم بسملة بدوي كاملة جميع الفصول من الفصل الاول للاخير

رواية طفلة الفهد بقلم بسملة بدوي كاملة جميع الفصول من الفصل الاول للاخير

رواية طفلة الفهد

رواية طفلة الفهد - الفصل الأول

قاعد على  الكرسي بغرور وفي أيده كاسه وحواليه رجال باين عليهم الثراء الفاحش .
فهد ببرود........الدفعه اكتملت ولا .
رجال من الرجاله ......ايوه بس لسا عايزين بنت وتكون جميله وسنها مايزدش عن 16سنه 
فهد ببرود........اممم تمام ال6مليون دولار يتحولوا على حسابي الليله .
الراجل بخنقه من التوتر.والخوف....ححاضر .
فهد ببرود.......الاجتماع خلص بره .
خرجوا بخوف وبسرعه .
وليد بخوف.......انا مش لاقي 
فهد بصله بغضب جحيمي وبتهديد
وليد بخوف.......طب ما انا بقولك اهو مش لاقي بنت بالمواصفات دي يعني لازم تكون 13 أو 16 بالكتير وكمان تكون جميله وكمان مش ليها حد في الدنيا  اجيبها  منين انا .
فهد ببرود.......ميخصنيش واتفضل الوقتي مضيعش وقت والبت تكون في مكتبي بليل .
وليد خرج 
بابا هو احنا رايحين فين .
الاب .......رايحين مشوار حلو يحيبتي بس توعديني تسمعي الكلام .
لارا بطفوله......... بوعدك يبابا.
ووقف العربيه وقال ......لارا يحبيبتي تقعدي هنا ماشي .
لارا بخوف.......لي انت هتسبني
 وتمشي .
صابر .......ايوه يحبيتي ،مش انتي وعدتيني تسمع الكلام .
لارا بدموع ......ايوه بس لي والنبي متسبنيش .
صابر ......... اسمعي الكلام بس اعرفي أن كل ده مش بايدي .
وسابها وركب العربيه ومشا ،لارا طلعت تجري وتعيط جامد ورا العربيه لحد ما وقعت على الأرض اغمي عليها ،بليل صحت على ايد بتتحرك على جسمها .
لارا برعب وخضه.......انتوا مين 
ولد من الشباب وباين عليهم السكر ......... يخربيت جمالك اي ده ده احنا ليلتنا صباحي شكلنا هههههه وبيقرب منها .
لارا زقته وطلعت تجري وتعيط لحد ما شاف نور قوي وبعدين اغمي عليها .
عند فهد كان مروح بالليل وسايق العربيه ووراه عربيات كتير فجاه ظهر جسم صغير قدام العربيه من فراغ كان خطوه كمان ويخبطها نزل ويشوف منين لاقا شباب كتير
شاب منهم ......اي يباشا ملكش دعوه بيها احنا الي لاقيتها الاول .
فهد ببرود وغرور وبيحك أنفه بشر........الكلام ده ليا 
الشاب بستهزاء.......اومال للحيطه  الي وراك ههههه .
فهد ببرود قرب منه وضربه بالبوكس وقعد يضرب فيه وقال 
......الكلام ده ليا ي بن *****انا فهد الدالي يتقالي كده وربنا مهرحمك.
الشاب بزعر..... ابوس ايديك يباشا ارحمني والله العظيم ما كنت اعرفك لو عايز البت خودها 
فهد سكت ورماه وبينفض أيده وقال بصوت عالي.......انتوا لسا واقفين .
Basmala badwy
كلهم جريوا .
وراح اشتال لارا وراح قصره وطول الطريق بيبصلها بس مكانش شاف وشها عشان شعرها مغطيه 
فهد بخبث وبيبص على جسمها........شكلها صغير وده المطلوب جتيلي برجليكي .
ووصل القصر وراح جاب ميه وبيفوقها وقال
فاقت وبيشيل شعرها من على وشها وقال ....... بسم الله ماشاء الله تبارك الله اي ده .
لارا صحت واول ما شفته فكرته شاب من الي كانوا بيجروا وراه وقامت بعده بزعر وخوف شديد.
لارا بدموع.......والنبي يعمو متعملش فيا حاجه .
فهد بخبث.....عندك كام سنه
لارا .....15
فهد اشتالها وقعدها على رجله وأيده على خصرها ولسا هيقرب 
قامت ضربته بالالم وقالت كده عيب  .
فهد بغضب جحيمي ووووووو .
فهد بغضب جحيمي....... انتي عملت اي ي*****.
لارا بدموع.......كده عيب يعمو مينفعش .
فهد بشر ......بت انتي تسمعي الكلام انتي من النهارده ملكي فاهمه ولا يعني اعمل اي الي عايزه .
لارا بدموع......وربنا هتروح منه فين .
فهد بصلها بستغراب من كلامها الي اكبر من سنها .
وقام وقف وقالها بصوت مخيف ......... انتي بتردي عليا 
لارا عيطت جامد ، سيف حس بقلبه بيوجعها على منظرها .
قام مسكها وقعدها على رجله وقال بحنان........متزعليش .
لارا بطفوله......لا زعلانه .
فهد  بهدوء....ما انا مبحبش الي بيعصي كلامي 
لارا اكتفت بنظره عتاب .
فهدحس بشعور غريب بس في نفس الوقت جميل اوي اول ما شاف عيونها الرمادي وقال بتوهان  ........ انتي جميله اوي  
وبيقرب منها وبيدفن رأسه في عنقها.
لارا بخوف شديد من لمساته وانفاسه السخنه وقالت بدموع ......عمو .
قاطعهم صوت القوي ...

رواية طفلة الفهد - الفصل الثاني

فهد قام ببرود واشتال لارا وحطها على السرير وراح للراجل كبير باين عليه الجبروت وكبير في السن .
فهد ببرود وسخريه.......اظن في زفت بباب يتخبط عليه وبعدين سليمان باشا طالع جناحي لا لا انا مفروض افرش و رد على الأرض مش كنت تعرفي 
قاطعه سليمان بغضب
......ولد احترم نفسك احسنلك ومتنساش اني جدك .
فهد ببرود ....... جدي تصدق نسيت .
سليمان بغضب.......انت الكلام معاك زي قلته أبعد ومين دي كمان بس صغيره عليك دي 
قاطعه فهد وهو بيقول بغضب جحيمي..........ملكش دعوه وأخرج بره .
سليمان ببرود.....عايزك في المكتب ومشا وهو بيسند على عكازه
فهد راح للارا وقال بصوت حنون
........انا هنزل اجيب شوكلت كتير متتحركيش من مكانك وفي هنا العاب في الغرفه دي كان في غرفه في الجناح بابها ابيض في وردي وعليها عرايس باربي .
لارا بخوف......هو انت هتسبني زي بابا صح .
فهد وهو بيمسد على شعرها الطويل........لا انتي خلاص بقيتي ملكي بتاعتي ملك للفهد خلاص مفيش تراجع .
لارا ببراءه........ يعني هتسبني هنا لوحدي.
فهد بهدوء.......هتروحي تلعبي في الغرفه دي وانا هنزل شويه وهجيلك ومسك أيدها ودخلها الغرفه 
لارا على قد ما هي كانت خايفه بس اما شافت الالعاب وفي Tv فرحت جدا وقعدت تلعب
عند فهد واقف ببرود وحاطط أيده في جيبه وقال ......عاوز اي.
الجد بهدوء......... نفذت الحمله ولا
فهد ببرود.....اظن أن ده شغلي مش شغلك فخليك في نفسك وبس .
الجد بغضب
.........انت شكلك اتجننت خالص ،احترم نفسك مش سليمان الدالي الي تكلمه كده .
فهد ببرود....... انا اتكلم زي ما انا عايز واه قبل ماانسا  الفلوس انا هاخد 70%وانت30
سليمان بغضب.......لا االنص بالنص ما تنساش اني انا الي معلمك وانت من غيري ولا حاجه .
فهد ببرود ......بقوا 20%بس اتكلم كمان ومفيش ولا مليم هتاخده ومشا بغرور وبرود .
وراح جناحه وبيفتح الباب واتخض اما ملقاش صوت وقال بصوت عالي........ انتي ي بت راحه فين دي والله لو كانت هربت ما هرحمها ولسا هيخرج لاقاها قاعده ورا الباب ومتكوره على نفسها ونايمه ، فهد رحلها وبيهز فيها .
فهد بهدوء....... انتي 
مفيش رد راح اشتالها قمت صحت وقال بخضه.......في اي يعمو وبتقول بنعاس انت اتأخرت اوي لي  أنا فكرتك سبتني زي بابا والنبي متسبنيش وكانت بتتكلم وهي بتمسح دموعها بظهر أيدها ببراءه.
فهد بحنان........لا يستي مسبتكيش وانا أما بقول كلمه مبرجعش فيها لو هموت ولتاني مره  هقولك انتي ملك فهد الدالي  مفيش حد يتجرأ يبص ليكي وعايزك تفهمي انك لو حاولتي تهربي هجيبك وساعتها ولا اقولك خليها مفاجاه بس لو سمعتي كلامي ومعترضيش هحطك جوا عيوني ولو طلبتي نجمه من السما هجبهالك
قاطعهم خبط على الباب .
فهد راح يفتح الباب ولقا الخدامه بتقول .......يباشا اخت حضرتك تحت مستنياك في الريسبشن.
فهد ببرود........ برا.
فهد مسك ايد لارا .........يالا ننزل .
نزلوا .
ساره بزعل.....كده يفهد تمشي من غير ما تقولي .
فهد بهدوء....... ساره ما انتي عارفه اني مبقولش لحد على الي في دماغي .
ساره بحزن......بس انا اختك .
فهد بهدوء........الشغل بقا وكان لازم احضر ميتنج مهم .
ساره وهو بتبص على لارا بستغراب وصدمه.......مين دي وكمان انتي ماسكها لي .
فهد بهدوء......بعدين بعدين .
قاطعهم صوت شاب  18سنه طويل وابيضاني وعيونه عسلي وشعره كيرلي وكثيف ولونه بني .
مهند بهدوء وبيسلم على فهد .
وراح ل لارا الي واقفه  ورا فهد ، مسكها من خدودها و قال مين القمر ده .
لارا ليه هتتكلم ،قاطعهم فهد بعصبيه.......ايدك  .
مهند بستغراب......مالها.
فهد ببرود وراح مسك أيده ونزل من على وش لارا .......وقال متتكررش مره تانيه .
مهند بهدوء .......حاضر انا طالع غرفتي انا بقا 
في الوقت ده الفون رن بتاع فهد 
فهد ببرود.....الو  لا ايوه لا لسا ملقتش البنت المناسبه تمام وقفل السكه .
ساره بحزن على حال اخوها ......انا طالعه غرفتي وشويه و يزن جاي .
ساره عندها 30سنه طويله وجسمها ممشوق وقمحيه وعيونها عسلي وشعرها بني قصير اخت فهد ومتجوزه يزن صاحب فهد ومهند بيكون ابنها 
فهد اخد لارا وطلع جناحه وقال بحنان .....روحي خدي شاور .
لارا ..... مش عندي هدوم .
فهد راح جبلها تيشرت ابيض وقال البسي ده .
وبعد شويه لارا خرجت وكانت لابسه التيشرت وواصل لبعد ركبتها بس واسع جدا والميه بتنزل من شعرها كان شكلها رقيق وكيوت خالص.
فهد بصلها بنظره هي معرفتش تحددها وقال بصوت حنون......جيبي المشط هسرحلك شعرك .
كانت هترفض بس بصلها بتهديد 
وجابت المشط  وراحت قعدت قدامه وهو بيسرح لها شعرها .
فهد بهدوء.....اسمك اي .
لارا .....لارا 
Basmala badwy.
فهد بهدوء........اي الي حصلك وليه كنتي بره في الوقت ده .
لارا بدموع وشهقات......با.با قالي هنروح نجيب حلويات وركبنا العربيه وبعدين نزلني ومشا وسبني وانفجرت في العياط جامد.
فهد بصلها بشفقه وخوف عليها .
فهد بهدوء......مفيش بابا خلاص انا بابا من النهارده وبعدين راح اتكلم في الفون وبعد ثواني جه تاني ولقا لارا نامت راح نيمها على السرير وغطاها كويس ونزل لمكتبه .
قعد يشتغل على الملفات لحد ما تعب وبعدين قعد يفكر هو ليه قال إنه ملقاش بنت مناسبه ولارا مناسبه جدا واي الأحاسيس الي بتحصله معاها دي 
قاطع شروده خبط على الباب 
فهد ببرود.....ادخل .
دخلت سوزي 
سوزي بنت عمت فهد 
مغروره جدا وجميله بس طبعا بسبب عمليات التجميل وعندها 25سنه وعايزه تتجوز فهد باي طريقه 
دخلت وجريت عليه حضنته وقال ......فهد وحشتني .
فهد بعدها ببرود وقال ......سوزي انا مش فايقلك اي الي جابك 
سوزي بحزن مصطنع.....كده وانا الي بقولك وحشتيني .
سوزي ........ مامي وبابي سافروا وانا جيت اقعد هنا عشان مينفعش اقعد في الفيلا لوحدي بابي خايف  عليا وقالي .روحي عند جدك .
فهد ببرود......خلاص هتقعدي في قصري تقعدي بادبك .
سوزي بحزن مصطنع .......حاضر يفهد وعملت نفسها زعلت وخرجت .
وشافت خيال في جناح فهد عشان غرفتها جنبه وراحت فتحت الباب ،وقاامت مصرخه جااامد
Stop.
فهد الدالي ......اكبر رجل اعمال في الشرق الأوسط مشهور جدا وصاحب اكبر مافيا متنوعه في كل شي ،متملك جدا قاسي القلب غيور على اي شي بيحبه ،ظالم ومستبد يتللذذ برؤية الدماء يخاف ويخشاه الكبير قبل الصغير .
طويل القامه وعريض المنكبين بجسد رياضي ضخم صلب بشره قمحاويه وعيونه زرقا غامق وشعر اسود طويل وغزير انف مستقيم وشفاه غليظه فكه حاد ولحيته كثيفه بعض الشئ لكن وسيم جدا حطم الارقام القياسيه في الوسامه والرجوله 27سنه و تتمناه النساء لوسامته ونفوذه.
لارا اليماني 
قصيره القامه وذات جسم مغري جدا رغم صغر حجمهاوسنها طيبه لدرجه السزاجه بريئه اوي وطفوليه بدرجه كبيره  
عيون زي القطط فضيه على رمادي فاتح وذات شعر بني فاتح تتخلله خصلات ذهبيه  وطويل لآخر خصرها 15سنه.

رواية طفلة الفهد - الفصل الثالث

ملحوظه قبل ما ابدا (ازاي مهند عنده 18سنه وساره أمه 30
بصوا ده ابنها بالتبني تمام وليه دور أساسي في الروايه هنعرفه بعدين)
سوزي بصويت .......عاااااااااااااا حرامي يمامي 
كلهم طلعوا فهد ،مهند ، ساره ،الجد 
فهد ببرود ....... في اي بتصوتي لي .
ساره برعب......وانا ماشيه شوفت خيال في غرفتك وانا عارفه أن مفيش حد بيدخلها غيرك .
فهد ببرود.......عارف وملكش دعوه ومن اول كده عامله إزعاج    وقال اناداخل انام ودخل غرفته وفقل الباب في وشهم .
ساره بغيظ وخوف......والله يساره صدقيني شوفت خيال .
ساره بهدوء......مصدقاكي يسوزي .
سوزي بفرحه.....بجد طب هو لي فهد عمل كده كأنه عارف أن في حد جواوهو أصله مانع اي حد يدخل جناحه.
ساره بهدوء......تلاقيها لارا .
سوزي بصدمه .....نعم ايه مين لارا دي وازاي تدخل جناحه كده عادي وكمان ازاي وفهد مبيسمحش لحد يدخل جناحه حتي الخدم .
ساره بحزن......علمي علمك وسبتها ومشيت .
سوزي دخلتك غرفتها وراحه جايه في الغرفه وبتقول بغيظ......انا يكلمني كده انا سوزي يتعمل فيا كده ،ومين لارا دي كمان يلهوي لو الي في بالي حصل لالا لا فهد مش هيتجوز غيري ايوه بس مين دي هموت واعرف ودخلت تاخد شاور 
عند فهد 
دخل لقا لارا قاعده على السرير وبتعيط.
فهد راح لها جري وقال .....مالك يقطتي 
لارا بدموع.........انت سبتني تاني ليه وكمان قافلين النور ليه انا بترعب من الضلمه 
وبعدين قال بطفوله.......قطتك .
فهد ضحك ضحكه بينت غمزاته وزادت وسامته واشتالها وقعدها على رجله، قاطعته لارا وقالت .....عمو سبني على السرير مش بحب كده .
فهد ببرود.....انا بحب كده وتاني مره بقولك متعترضيش مش عايز اسمع غير حاضر ونعم بس 
لارا سكتت .
فهد ضحك تاني وقال .... وبعدين انتي في ايه ولا اي يعني بتعيطي وزعلانه وعايزه تعرفي بقولك قطتي لي 
لارا بصتله ببراءه وقال .....عمو هو انت بتضحك عادي هو انت طيب ولا شرير .
فهد بهدوء ......انا شرير خالص .
ولارا بتحاول تنزل بس فهد ماسكه جامد .
فهد ببرود.....انا قولت اي انتي شكلت عايزه تتعاقبي صح .
لارا سكتت وتوقفت عن الحركه وقالت بصوت باكي......... لا والنبي .
فهد بهدوء......اسمعي للاخر انا شرير بره ومع الناس التانيه أما معاكي لا .
لارا بصتله وشافت الصدق في عيونه وقالت ....... ازاي وانت عايز تعاقبني .
فهد بهدوء...... عايز اعاقبك عشان ماعتيش تعملي الغلط مره تانيه 
لارا بدموع...... هسمع الكلام بس مش تعاقبني .
فهد بحب...... شاطره يقطتي .
لارا بطفوله...... قطتك لي .
فهد وهو بيمسك أيدها وبيبص في عيونها......عشان عيونك زي القطط .
لارا ......اها طب انا جعانه .
فهد بهدوء......عايزه تأكلي اي .
لارا بخجل........ عايزه نوتيلا وتوست وكولا
فهد بضحك على خجلها وكلامها.....طب ومالك مكسوفه لي خلاص هجبلك 
فهد طلع الفون وقال ...... عايز شكولاته سايحه وتوست كوبايه لبن .
لارا باعتراض
......لا مش عايزه لبن مش بحبه عايزه كولا
فهد ببرود..... بسرعه طلعيه للجناح 
فهد ببرود وقال.....انا قولت اي مفيش اعتراض حاضر ونعم بس والكولا غلط عليكي 
ثواني والباب خبط وكانت الخدامه ومعاها صنيه الاكل ، خد الاكل وراح حط الاكل على الطربيظه الي في اخر الجناح
واشتال لارا وحطها على الكرسي الي قدامه ومسك التوست وجاب المعلقه بالنوتيلا وحطها على التوست 
وقال بحب ....... يالا افتحي بقك الطياره راحه فين .
لارا بخنقه ......انا كبيره مش نونو كده .
فهد بهدوء......لا انتي نونو بالنسبالي افتحي بقك يالا
قاطعهم صوت الباب وكانت سوزي .
سوزي بمياعه......فهد انا زهقانه متيجي نخرج ولفت نظرها لارا الي قاعده تاكل في الشوكلاته بنهب وقالت......ميييييين دي
فهد ببرود.....ميخصكيش  ومن امته وانتي بتيجي جناحي مش في قوااعد للقصر ده ولا لا التزمي بيها بدل ما اعمل حاجه تزعلك بره وقفل الباب .
سوزي بصدمه....... وربنا لوريك يفهد ومين دي كمان وبعدين قالت ......اومال قايل مفيش بنت مناسبه ليه (ايوه سوزي شغاله معاهم).
وطلعت فونها .....عايزه اكلم الباشا .
طلع بيكذب يباشا ومعاه بنت فيها كل المواصفات شكله بيلعب على كبير 
الباشا.........***********
سوزي بصدمه وزعر.....ايه لا لا مليش دعوه انا 
انا الي عليا قولتهولك ده لو عرف الي بتخططله مش بعيد يموتنا حتي لو كنا مين مش بيهمه حد ده 
الشخص .....*******
سوزي بطمع......مليون دولار متاكد تمام الفجر هتكون عندك
عند فهد 
راح لقا لارا موسخه اديها وبتاكل بتلذذ واستمتاع
فهد بغضب مصطنع.......اي ده في حد بياكل كده وراه اشتالها وغسلها أيدها ولسا بيحطها على السرير وراح جاب وورق وقال .....امضي .
لارا ببراءه......... اي ده يعمو .
فهد بغضب.....اسمي فهد وامضي من غير كلام  
لارا بخوف مضت .
فهد نامي يالا .
لارا بخوف .....وانت .
فهد ببرود.....جنبك .
لارا برعب......لا لا انا هنام على الكنبه وخلاص .
فهد أما شاف الخوف في عيونها ووافق وكمان هو خايف عليها  منه 
بليل كانوا راحوا في النوم خلاص 
سوزي دخلت ومعاها بخاخ منوم عشان لو لارا صحت وهي بتشتالها متعملش صوت 
وخلاص أشتالتها وفجاه سمعت 
فهد بغضب جحيمي ووووووو

رواية طفلة الفهد - الفصل الرابع

فهد بغضب جحيمي........مييين هنا
سوزي اول ما سمعت صوته رمت لارا على الكنبه بسرعه وفي ثانيه رشت على فهد بالمنوم وزقته وطلعت جري
فهد حس بدوخه بس قاوم وجري وراها بس كأنها فص ملح وداب اختفت وبعدين لسا هيدخل ،بس سوزي عملت نفسها واقفه في البلكونه الي في الطرقه وقال ببرود .....سوزي .
سوزي بتوتر اخفته ببراعه ..... ها نعم يفهد  
فهد ببرود......مشوفتيش حد خرج والوقتي .
سوزي بتوتر......لا لي.
فهد ببرود.....ولا حاجه وسابها ودخل جناحه
وراح ل لارا لاقا لسا نايمه بوضع مش مريح على الكنبه
فهد بهدوء........ لارا قطتي
مفيش رد ،فهد اتخض جامد وقعد يخبط برقه على وشها مفيش رد وجاب ميه ورش عليها برده مش بترد اشتالها ودخل الحمام ووقف بيها تحت الدش وهي اصلا واصله لصدره واقصر كمان .
واول ما حست بالميا انتفضت وشهقت وقال....... ع.م.و الميا ساقعه .
فهد حضنها وبعدين اخدت الفوطه ولفها بيها .
وخرج راح جاب قميص ليه وقال.....روحي البسي ده بسرعه عشان الهدوم الي عليكي اتغرقت ميا وممكن تاخدي برد .
لارا بتعب .....حاضر وغيرت وخرجت ولقت فهد مشغل التكييف والدفايا ومعاه
كوبايه لبن في أيده .
فهد بحب.....قربي .
لارا بتعب وخوف......حاضر .
فهد مسك أيدها وراح عند المرايا ومسك الاستشوار وبينشف لها شعرها .
فهد بحب.....معايزش اشوف نظره الخوف في عيونك مني .
لارا ساكته بتبصله في انعكاس صوره في المرايا بس
خلص لها تسريح لشعرها وقال يالا نامي  
لسا راحه تمام حست بدوخه قبل ما توقع فهد اشتاها ونيمها على السرير وغطاها كويس.
لارا بخوف......لا انا عايزه انام على الكنبه .
فهد ببرود.......نامي وهو بيغطيها لمس وسهل لقا حراتها عاليه
فهد بخوف.......اي ده ده انتي نار وراح جاب قميص من عنده وشقه وجاب ميا وقعد يعملها كمادات لحد ما راحت في النوم وحرارتها نزلت
وفهد قام بس لفت انتباهه حلق وطى اخده وابتسم بخبث.
وراح نام على الكنبه وقعد يبص على لارا لحد ما راح في النوم
صحي الصبح وراح اخد شاور ونزل يجري شويه وبعدين طلع اخد شاور ولبس بدلته الكحلي عشان هيروح الشركه وهو بيسرحه شعره صحت لارا .
فهد بحب
.......صباح الخير يقطتي .
لارا بخجل .....صباح النور وبعدين قالت.....انت رايح فين .
فهد بهدوء.......راح الشركه هخلص الشغل بسرعه وهاجي مش هتاخر وبعدين قال بتهديد وتحذير اياكي تخرجي من باب القصر وخلي في علمك ان القصر في كاميرات كتير وكلهم متوصلين بفوني.
لارا بهدوء......حاضر .
فهد راح لها وقرصها بلطف من خدها وقال......يسلملي الي بيسمع الكلام وطلع فون وقال الفون ده في ايدك 24ساعه متعملهوش سايلت ولا تقفليه خالص .
لارا بهدوء......حاضر .
فهد بحب ......هتوحشيني يقطتي.
لارا اكتفت ببتسامه
لارا دخلت غرفتها الي في الجناح وبعد شويه ملت وكانت عطشانه قامت وخرجت ونزل تحت وهي ماشيه بهدوء خبطت في مهند.
لارا بخوف.....انا اسفه
مهند ببتسامه.....ولا يهمك بدوري على حاجه.
لارا بخجل...... المطبخ عشان عطشانه
مهند ببتسامه.....تمام تعالي ورايا ودخل المطبخ وجلب لها ازازه
لارا كانت هتطلع تاني بس وقفها صوت مهند .
مهند بهدوء.....ممكن تعدي معايا ونتعرف على بعض عشان انا زهقان خالص .
لارا بفرحه طفوليه......وانا كمان بي نلعب اي .
مهند بضحك......تعالي نقعد في الجنينه فيها مرجيحه وفيها عجلتي ممكن تلعبي عليها عادي.
لارا بفرحه .....بجد ماشي بسرعه بقا وشدت أيده وخرجوا الجنينه.
لارا بحزن .....بس انا مش بعرف اركب العجله .
مهند ببتسامه وسيمه.......تعالي أعلمك .
وبدأ في تعليمها وهي بتركب كانت هتقع بس قاطعها صوت فهد ووووووو
في مكان تاني
الشخص......... البت عنده يباشا والغبيه الي اسمها سوزي كانت هتتكشف بس هربت بسرعه .
الباشا........ شكل الفهد وقع والا ليه هيخليها معاه لا وكمان في جناحه دي شكلها هتحلوا خالص
الشخص.......تفتكر يباشا معتقدش الي زي فهد الدالي ده بيحب او عنده قلب حتي.
الباشا بخبث........متنساش انا مين ده انا كنت في يوم من الايام صاحبه يعني حفظه صم

رواية طفلة الفهد - الفصل الخامس

لاراااااااااااااااا
قامت من على مهند بسرعه رغم أنها حسه بالم بس قامت وقالت بخوف.......نننعم
فهد راح اشتالها ومتجاهل كلام مهند
مهند .....ياخالو في اي مفيش حاجه لو سمحت اسمعني.
فهد بصله بصه خلته يسكت وطلع جناحه وقفل الباب برجليه وقال بهدوء عكس الي جواه........ انا قولتلك اي قبل ما انزل  .
لارا بخوف ودموع......... اني مش انزل .
فهد بنفس النبره والهدوء...... وانتي عملتي اي مسمعتيش الكلام عصيتيني وانا حذرتك اكتر من مره وقولتلك مبحبش الي بيعصوا كلام صح ،اخرتهم وحشه
لارا بشهقات ورعب........ ااايوه
فهد فجاه قال بصوت أشبه بالجحيم ........ طلاما عارفه كده مبتسمعيش كلاااااااامي للييييييه ،انتي الي جبتيه لنفسك قومي يالا عشان هرجعك مطرح ما انا جيتك  
لارا  من كتر الخوف اغمي عليها.
فهد بخوف ......جري عليها ،وقال لارا قطتي خلاص هتفضلي معايا خلاص وجاب برفانه ورش على أيده وقربها من وشها
لارا صحت وقالت بدموع.......هو انت بجد يعمو هتسبني لوحدي
فهد شالها وحطها على رجليه وقال بحنان........لا خالص بس ممكن اعرف قطتي نزلت لي ومسمعتش الكلام وبعدين قال بغيره واي الي شفته في الجنينه دي وبتعملي اي مع مهند
لارا بدموع ......والله كنت راحه اشرب بس مش كنت عارفه المكان وشوفت مهند
قاطعها صوت فهد الغاضب........ متنطقيش اسم راجل غيري ،ومسح دموعها وقال بحنان اتكلمي بالراحه .
لارا بهدوء.........  وهو جابلي اشرب وبعدين قال إنه زهقان وانا قولته انا كمان بس والله كنت هرفض في الاول بس كنت هلعب شويه صغيرين وبعدين هطلع بسرعه .
فهد ببرود عكس الي جواه......... وبتعترفي كمان بس عارفه لو كنتي كذبتي كنت وريتك وشي التاني بس عشان انتي مكذبتيش هديكي فرصه تانيه
لارا بهدوء ........حاضر
فهد ببرود...... اسمي فهد معتيش تقولي عمو
لارا ببراءه......بس انت كبير اوي وبابا قالي الاكبر مني أقوله يعمو
فهد ضغط علي دراعها جامد وقال ببرود عكس الي جواه ....... قولت ليكي مفيش بابا غيري وكمان اسمي فهد  ومش كبير اوي اكبر بحوالي 12سنه عادي
لارا بدموع..... ايدي يعم.اقصدي يابابا
فهد بهدوء......كل حاجه عياط عندك خليكي قويه ،وراح مسح دموعها وقال بحنان..........حقك عليا انا اسف وجبتلك هدوم جديده عشان رايحين مشواركمان شويه قومي .
لارا بخوف........ لا انا مش عايزه اخرج والنبي سبني هنا .
فهد بحنان وخدها في حضنه......هش هش يروحي متخافيش طول ما انا معاكي قومي يالا جبتلك فساتين كتير حلوه .
لارا بطفوله......... حاضر هروح البس بسرعه بس متمسيش وجريت على غرفه البس
خرجت وكانت لابسه فستان ازرق بس قصير وقط
فهد بغضب وغيره......لا ده يتلبس هنا وبس روحي البسي تيشرت وبنطلون
لارا سمعت كلامه ولبست بنطلون بوي فريند ابيض وتيشرت اسود وكوتش اسود والشنطه كتف حمرا و سابت شعرها
فهد ببرود........ لمي شعرك
لارا لسا هتعترض قاطعها نظره فهد المرعبه .
لارا قعدت تحاول تعمل شعرها معرفتش ،فهد قرب بهدوء وعمله لها ديل حصان
لفت نظره خدودها وشفايفها بتهور منه مسك وشها جامد وقال بصوت عالي افزعها......اي ده
لارا بخضه........  في اي انا مش عملت حاجه
قعد يحاول يشيل الاحمرار من على خدودها زاد اكتر .
فهد .....انتي حطه اي .
لارا ......والله محطيت حاجه
فهد ببرود ......طلع طبيعي  
لارا بصتله برعب وعتاب في نفس الوقت
فهد اشتالها وقال........ متزعليش مني يقطتي
لارا بدموع........ ايدك صعبه
فهد ببرود عكس الي جواه
......ما انا اتعصبت اما لقيت خدودك وشفايفك حمرا  ،انا اسف خلاص يارب ايدي كانت تنقطع قبل ما أمدها عليكي
لارا بطيبه .....لا خلاص مش تدعي مسمحاك
فهد بحب.....بجد
لارا ببتسامه .....اه
فهد ضحك وقال............ على اخر الزمن بقيت بتاسف
لارا مركزتش في كلامه ومدت أيدها ولمست غمازته الي في اليمين......وقال بطفوله....... شكلهم حلو
فهد بخبث ....... بتعاكسي بقا
لارا بكسوف......... بس بقااا
فهد بضحك........... لا بقا انا هغيىر اسمك واسميكي فراولتي بدل قطتي
لارا بستغراب مضحك..... فراولتك لي
فهد بمشاكسه....... عشان أما بتتكسفي وشك بيبقي احمر زي الفراوله
لارا اتكسفت اكتر وفهد قعد يضحك على كسوفها
بعد ثواني
فهد بهدوء.......يالا يفراولتي عشان نروح المشوار.
لارا بخوف .......طب هههو فين
فهد بحب ......انت بتثقي فيا
لارا ببراءة....... مش عارفه بس برتاح أما اكون معاك وبحس بالأمان
فهد فرح بكلامها وقال بحنان ......يالا ومسك أيدها وخرج وراح فتح لها الباب واشتالها عشان قصيره العربيه كبيره وقفل الباب وراح مكانه يسوق
قاطعه البودي جارد......فهد باشا نيجي معاك .
فهد ببرود.......لا
البودي جارد....... بس ده غلط على حياه معاليك
فهد بصله بغضب
البودي جارد......... اومارك يباشا ومشا.
وفهد دور العربيه ومشا
طول الطريق فهد ماسك ايد لارا وهي مبتسمه
بعد شويه وصلوا لمكان في خضرا كتير وأشجار وقاباهم واحد عند البوابه وقال .......أهلا اهلا فهد بيه ،كل حاجه جاهزه يبيه زي ما أمرت يباشا
وفضلوا يمشوا لحد ما وصلوا لمكان في لوح كتير بس بتاعت ضرب نار واسهم
لارا بخوف.......اي ده
فهد ببرود......هنلعب ومسك المسدس وقال ..........
لارا برعب.......اي
في مكان تاني
الشخص ......... يباشا ده خادها مكانه المفضل
الباشا بخبث...... كلامي طلع صح اهو والفهد وقع ومحدش سما عليه هههههههه
الشخص.......طب هنعمل اي لازم نطلع من المشوار ده بمصلحه
الباشا.......احلي ما فيك دماغك ي عمر
عمر....... بنتعلم منك يباشا
الباشا......بص ***********،دي الخطه
عمر برعب.......... بس احنا لو اتكشفنا الفهد مش هيسبنا في حالنا وده الفهد
الباشا بحقد وغيره......... لو هو الفهد فأنا التعلب وكلام يتنفذ اخلص
عمر
...حاضر يباشا

رواية طفلة الفهد - الفصل السادس


فهد ببرود.......اضربي نار على الراجل الي هناك كده وبيشاور على راجل بيظبط وبيقص في الأشجار .
لارا برعب......اي .
فهد ببرود.......يالا 
لارا بدموع........ لي حرام هو عمل اي بس.
فهد ببرود........يعني مش هتضربي عليه 
لارا بخوف.....ااايوه
فهد قرب منها ومسكها من خصرها ولفها بحيث يكون ضهرها في صدره ومسك المسدس ومسك ايديها بحيث هي ماسكه المسدس وهو محتويها من بره وضغط على زرار طلق النار 
لارا بخضه ودموع وغمضت عيونها............ عاااااااااا لاااااااا انا عايزه اروح .
فهد بهدوء.....فتحي عيونك
لارا مردش وفضلت تصرخ 
فهد بغضب مصطنع وصوت عالي......فتحي عيونك 
لارا فتحت عيونها لاقت الراجل لسا عايش وبيقص في الأشجار لسا ،ولاقت الطلقه في اللوحه 
فهد بهدوء.......... يلا امسكي المسدس واطلقي تاني 
لارا بصت له برجاء وهو بتصميم .
مسك المسدس بخوف وفهد قرب منها جامد وقال بصوت حنون.....اطلقي
وأيده بتتحرك على دراعها وشويه على خصرها ولارا هتموت من التوتر.
فهد ببرود........ ركزي في الي قلتلك عليه ومستمر في الي بيعمله
لارا بخوف........ ممكن تبطل كده عشان بتوتر ومش عارفه اركز
فهد بخبث...... مش عارفه تركزي ليه يقطتي
لارا بتوتر وبتبص في عيونها بتوهان.....هااا
فهد بخبث......هاا اي 
لارا ...... انا جعانه
فهد قعد يضحك جامد على طريقتها .
فهد بضحك ......جعانه هههههههه انا بقول اي وطب انتي مش كنتي بتعيطي من شويه ولا اي النظام 
لارا بخجل........ والله جعانه
فهد بحب......من عيوني يقطتي بس ندرب شويه بس 
لارا بهدوء وبعض الخوف......حاضر 
وقعد يدربها وبعد ساعه خلصوا
لارا بتعب ........خلاص خلاص يفهد معتش قادره رجلي وأيدي والشمس
بصلها بأوهام من نطقها لاسمه  
فهد بحنان......معلش يقطتي تعالي نطلع واشتالها
لارا بخنقه..........انا كبيره على فكره وبعرف امشي 
فهد ببرود.....عارف بس انا بحب كده 
لارا سكتت وطلعوا جناح كبيير وفخم جدا بس كله بالون الي الاسود ميختلفش عن الي في القصر بس ده مريح اكتر بالنسبه للخضره والزرع الي حواليه 
Basmala badwy
لارا بهدوء......... طب ما انا معيييش هدوم
فهد بحنان.......... عامل حسابي وبعت جبت اون لاين وهما الوقتي في الدولاب الي في الحمام 
لارا بهدوء......تمام هروح اخد شاور 
اخدت شاور ولسا بتفتح الدولاب........ لاقت كله قصير وقمصان بيتي عليها رسومات كرتون 
لارا بتوتر ........ هو كله قصير واي الشورت ده قصير اوي لا لا انا مستحيل البس كده والله يعمو انت قليل الادب وقالت ......امممم اعمل اي زمانه الوقتي بياخد شاور هروح اجيب تيشرب من بتوعه عشان محترمين وطوال 
ولفت المنشفه عليها وخرجت وقعدت تتلفت يمين وشمال ولسا بتفتح الدولاب حست بأنفاس سخنه بتضرب في عنقها من ورا ،لارا من الخضه والخوف مقدرتش تبص ورا.
فهد لفها وبصل لها بتوهان ،لارا بسرعه........عاااااااا والله مكنت اعرف انك هنا انا فكرت انك بتاخد شاور 
فهد بخبث.....طب الحمدلله فكري على طول بقا
لارا ......فهد
فهد بتوهان وبيبص على شفايفها الي احمروا وخدودها وقال ......قلبه وعقله وروح فهد
لارا اتكسفت جامد وزقته ومسكت التيشرت ودخلت الحمام وقفلت الباب 
وفهد لسا واقف مكانه من حركتها وهو سامع ضحكها من جوا وهو فرح جدا أنها اخدت عليه واتعودت
خرجت وبعدين راحت جابت الاستشوار والفرشه وراحت لفهد 
فهد بحنان ومرح بعض الشئ........ ايه دا ده احنا خلاص اتعودنا وبتطلبي 
لارا بهدوء وابتسامه......... ايوه عشان انا مش عدت بخاف منه خلاص وانت بابا بتاعي صح ومفيش اب هيضر بنته صح
فهد كان فرحان جدا بكلامها وقال بحب.........طبعا وده فيها كلام 
وسرح لها شعرها وقال بهدوء 
يلااا يقطتي وقت النوم 
لارا باعتراض بس لسا الساعه 8
فهد بهدوء........ ايوه عشان ورايا شغل الصبح وشدها 
لارا بهدوء .......بابا
فهد بحب.....نعم يروح بابا 
لارا .....هو انت هتنام فين 
فهد........هنا 
لارا بستغراب ......وانا
فهد بهدوء.....هنا معايا وفي حضني
لارا بخضه......نعم لا كده عيب وكمان حرام
فهد بهدوء وعكس الي جواه.......... لا مش حرام ولا عيب 
لارا باعتراض وخوف......لا حرام وعيب 
فهد ببرود.......ازاي. وانتي مراتي 
لارا بصدمه .....نعم مراتك ازاي ولنا لسا صغيره 
فهد ببرود .....عرفي 
لارا بصدمه ووووووو
By/basmala badwy
عند سوزي 
قاعده راحه جايه في الغرفه ... ياترا الحلق وقع فين يلهوي لو يكون عن فهد في جناحه طب اعمل اي ،ده لو عرف اني هيموتني بدم بارد
قاطعها صوت الفون 
...نااااااااعم ازاااي

رواية طفلة الفهد - الفصل السابع

فهد ببرود...... عرفي 
لارا بصدمه ودموع.......ايه لي عملت كده طب وأمته هي الورقه الي قولتيلي  امضي عليها صح 
فهد بحب......قطتي اهدي واسمعي للاخر ومتقاطعنيش بصي انا عملت كده لسبب مش هقدر هقوله الوقتي مع الوقت هتعرفي بس سوال انتي بتثقي فيا 
لارا بتوهان وهي بتبص في عيونه........ جداااا 
فهد بفرحه....... يبقي تسمعي الكلام وانا والله لو هفديكي بروحي 
لارا بهدوء........ بابا 
فهد بحنان ......نعم يروح بابا 
لارا بخجل......... ممكن اطلب طلب 
فهد بحب ..... طلبات اميرتي اوامر قولي 
لارا بهدوء ...... عايزه اروح المدرسه 
فهد بغضب من فكره بعدها عنه........ نعم لا طبعا هجيبلك مدرسين لحد عندك
لارا برقه.......لا يبابا عشان خاطري وافق 
فهد بخبث......... موافق بس بشرط وبيشاور على خده 
لارا بخجل....... لا 
فهد بصلها بتصميم ولسا راحه تجري قام مسكها بسرعه واشتالها وقال ......خلاص حفظتك
لارا بهدوء....... عمووو 
فهد بصلها ورفع حاجبه .
لارا بسرعه...... اقصد بابا 
فهد بصلها بحنان......عيونه 
قطعهم الفون.
فهد كنسل بس رن اكتر من مره 
فهد ببرود......اي مش كنسلت يبقي مش فاضي 
الشخص......... المخزن اتحرق يفهد بيه 
فهد بشر وعيونه احمرت كان الجحيم احتضنها..........نااااااعم ده انا هخرب بيوتكم يولاد ******
لارا بخضه......بابا في اي 
فهد بهدوء عكس الي جواه..... مفيش حاجه يروحي بس مضطر اخرج حالا 
لارا بخوف.......هتسبني لوحدي 
فهد بهدوء وحنان ......لا يروحي متخافيش هنادي لدادا تقعد معاكي 
لارا بهدوء....... حاضر بس مش تتأخر 
فهد وهو بيبوسها في جبينها من عيوني.
ولبس بدلته السوده وخرج بسرعه قبل ما يركب عربيته قال للبودي جاردات الي على البوابه 
فهد ببرود...... عايز عنيكو مفتحه 24ساعه ومسك فونه وقال تعالوا في المقر 
فهد ركب عربيته بسرعه وساقها على اخر سرعه ،ثواني ووصل ونزل بهيبه رهيبه  وجبروت وغرور شديد وكل الي يشوفه يبص في الأرض عشان دي قواعده 
فهد بصوت قوي بارد السكرتيره ........ كلهم جوا 
السكرتيره بخوف واعجاب لي في نفس الوقت.....ايوه ي فهد بيه
سابها ومردش عليها وراح فتح الباب جامد بجبروت وراح قعد في الكرسي الرئيسي وحط رجل على رجل وولع سجاره وقال ببرود......
فهد ببرود....... اي هي قواعد الشغل 
كله قعد يبص عليه بخوف وتوتر من بهدوءه عشان ده الهدوء الي قبل العاصفه 
واحد منهم ....... ااا محدش ييجي على شغل حد ولا عيلته ولا الخيانه  ولا هيموت قاطعه فهد
فهد ببرود...... لا متكملش انا بس عايز الجمله دي 
فهد طلع مسدسه وطلع منديل وقعد يلمع فيه وفي ثانيه كان في وش رياض 
......في اي يفهد بيه
فهد ببرود......  لا مفيش بس بجرب المسدس عشان بقالي كتير مستخدمتهوش للاسف 
وفي ثانيه وكانت في طلقه في دراع رياض اليمين
رياض بصراخ........ااااه
فهد ببرود وقال......... الخاين آخرته وحشه معايا واحسن ليك تقول مين الي خلاك تولع في البضاعه 
رياض بالم ....... التعلب واداني 2مليون 
فهد ضربه بالنار وقال للبودي جاردات الي وراه ......شيلوه 
وبعدها قال ببرود ......بره 
خرجوا وفونه رن.
التعلب ......... اي رايك في المفاجاه 
فهد ببرود........ ده آخرك تحرق المخزن مش قادر تواجهني عشان ضعيف  
التعلب باستفزاز .......مين قال أن دي المفاجاه 
فهد ببرود عكس الي جواه............ برده مفيش حاجه تهمني 
التعلب بخبث شديد....... حتي لو قلت ليكي أن المزه بتاعتك معايا بس اي صاروخ يفهد 
قاطعها فهد بغضب جحيمي وعروقه برزت وقال ......... وربنا ي *********لو جيت نحيتها لأكون شارب من دمك 
التعلب فتح الاسبيكر وسمع صراخ لارا وهي بتصرخ باسمه
فهد بخضه...... رعد رعد ،رعد قفل السكه
رعد قعد يكسر في المكتب وشال الطربيظه ورماها على الأرض ومسك جاكيته وخرج بسرعه من المقر 
عند لارا كانت قاعده في الركن بعيد في آخر الغرفه وبتعيط جامد
رعد بخبث......تؤتؤ لا انا زعلان بتعيطي لي يسوسو 
لارا بصتله برعب 
رعب بنبهار ووقاحه........... اي ده ده انتي مش صاروخ بس لا وروسي كمان وقال ......حقه فهد يخبيكي انا لو مكانه كنت هعمل أمر من كده وبيقرب منها ونزل قعد على ركبته على الأرض  وبيمد أيده 
قاطعه صوت فهد بشر ووو
google-playkhamsatmostaqltradent