إعلان الهاتف

رواية عشق الفهد الفصل الثامن عشر 18

 رواية عشق الفهد الفصل الثامن عشر 18 بقلم كنز عبر مدونة كلام كتب

رواية عشق الفهد كاملة

رواية عشق الفهد البارت الثامن عشر 18

عند روان كانت قاعد هي ويزن بيخططو ازاي يحلو القضية
يزن ها بقا بست الظابط المحترف هنعمل ايه
روان مع انك بتقلها بتريق بس انا هثبت للكل اني ذكية
يزن ايوه يست الذكية اتحفينا بذكائك ها سامعك
روان بص  بقا على خطتي الجهنمية انا هشتغل عندك وهراقب الموضفين الي عندك فالشركة  اول ملاقي المشتبه هخليه يصدق اني عايز اشتغل معاهم  وبكده اكون قربت اوصل لرئيس بتاعهم ها اي رايك
يزن امممم فكر مش بطالة انا مكنتش اتوقع ان ده يطلع منك
روان علشان تعرف انكو مستقلين بخبرتي  
يزن وهنبتدي تنفيد الخطة امتا
روان من بكرا انا معنديش وقت لو مخلصتش المهمة دي  اللوا اسماعيل هينفخني
يزن تمام تصبحي على خير
روان انت من اهل الخير
تسريع الاحداث فات يومين  كده اشتغلت روان عند يزن وقدرت توصل لافراد العصابة كلهم واتفقت مع اللوا اسماعيل وتم القيض عليهم فرحت روان بالنجاح الي وصتلو وكان اول حد لازم تشكرو هو يزن علشان ساعدها اوي وراحت على مكتبو وفتحت الباب من غير متخبط وكانت الصدمة الي كسرت قلبها يزن حاضن وحدة
سها انتي يبتاع انتي ازاي تدخلي علينا كده
يزن بصدمة من سها الي رجعت لحياتو وصدمة كمان ان روان شفتهم بالمنضر ده واكيد مش هتصدقو
روان اسفة بس معرفتش ان في حد مع يزن بيه فالمكتب
يزن وجعو قلبو ان روان بقت بتتكلم معاه برسمية اماروان فكانت لسه هتمشي بس وقفت مصدومة من كلام يزن
يزن روان حبيبتي اعرفك على سها طليقتي
روان وسها بصدمة حبيبتك
يزن اه سوري يسها معرفتكيش على روان مراتي
الجمت الصدمة كل من سها وروان  
سها نعم مرات مين اكيد ييزن انت بتهزر بقا دي تبقى مراتك وكان لسه هيرد عليها بروان سبقتو
روان بردح مالها دي يروح امك
سها بدلع شايف ييزن بتكلمني ازاي
روان يمحني
سها يزن بلييييز طلعها وخلينا نتكلم
يزن والله مفيش بيني وبينك اي كلام وانا مش هطلع حبيبتي علشان وحدة زيك اوعلشان اي وحدة تانية
روان اوباااااا قصف جبهة انا لو منك ياختشي الم كرامتي الي اتبعترت دي  وامشي
رمقت سها روان ويزن بعصبية طلعت وهي بتتوعد ليزن وروان   بخطة هتخليهم يسيبو بعض اما عند يزن فهو كان خائف من رد فعل روان
يزن احم روان
روان لو سمحت انا تعبان وعايز استريح عن اذنك اه وابقا روح القسم علشان القضية يلا سلام وكانت  لسه هتطلع شدها يزن وحضنها
يزن القمر مضايق ليه
روان لا ولا ايتها حاجة بس دخلت المكتب لقيت انثى العنكبوت دي حاضناك
يزن بخبث الله دي غيرة بقا  ولا ايه
روان بتوتر واغير عليك ليه تكونش جوني ديب وانا معرفش
يزن واحلى كمان ده انا كل بنات مصر بتجري ورايا
روان  بغيرة اشبع بيهم  
يزن بحب بس انا عيني مش هتشوف الى وحدة وقلبي مش هيعشق غيرها
روان تاهت من قرب يزن
يزن بحبك وعمري محبيت حد قد محبيتك
روان بدم انا انت انت بتحبني انا
يزن بضحك هو في كام روان هنا انا شايف وحدة قمر واهي واقفة قدامي
 روان بكسوف وتوتر على فكر كده غلط انا انا لازم امشي
يزن تروحي فين انتي دخلتي خياتي وخليتي ليها طعم مستحيل اسيبك بعشقك يمصيبة حياتي ( روان احمد لو بتقري الرواية اه حتى دلعك موجود )
روان وانا كمان
يزن بعدم تصديق انتي كمان ايه
روان بكوف وانا كمان بحبك
يزن من فرحتو بقا بيصرخ باسمها وشالها وبقا يلف بيها  وبكده تكون قصة حب يزن وروان اكتملت فهل الحب هبقدر يتغلب على الصعاب او  ان للقدر راي اخر هنشوف الي هيحصل وده هيكون فالجزء الثاني من الرواية
اما عند مايا فهي من ساعة الاتصال وهي بقت بتخاف حتى انها تبص من الشباك  بقت حابسة نفسها فالبيت وبتتصل بسوبرماركت او صيدلية علشان الاكل والادوية بتاعها اما صقر فهو مراقب مايا 24 ساعة وشايف قد ايه هي مرعوبة كره نفسو واتعصب اكثر واتعود لارثر ولوسيفر بعذاب كبير اما سيف فهو من الشغل للبيت مبقاش يسهر  وده بسبب كلام صقر ان ممكن اسماءء تسيبو مهي من حقها تختار الراجل الي يقدرها م مستهتر ووعد  نفسو انو يتغير علشانها
نهاية الفصل .. الفصل 19 والأخير اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent