إعلان الهاتف

رواية عشق الفهد الفصل الأخير - بقلم كنز

رواية عشق الفهد الفصل التاسع عشر 19 والأخير بقلم كنز عبر مدونة كلام كتب
رواية عشق الفهد كاملة

رواية عشق الفهد الفصل الاخير

عدت ايام بسرعة وجا وقت الفرح  
صحيت اسماء بدري وراحت تصحي ملاك بس كالعادة نومها تقييييل
اسماء يملاك اصحي بقا تعبتيني
ملاك اممممم سيبيني انام بقا
اسماء ده النهارد فرحك يهبلة
ملاك صحيني لما يقسمو التورتة
اسماء بصريخ قومي يزفتة النهاردة فرحك
ملاك بخضة الفستان فين المؤذون فين فهد فين البوفيه فين
وقعت اسماء ارضا تضحك بهيستيرية على ملاك
اسماء قومي الاول يهبلة خدي دش وهنشوف الحجات دي بعدين
قامت ملاك وراحت خدت دش وجت الميكب ارتست جهزتها وطلعت زي القمرحتى الميكب ارتست اتصدمت من جمالها
اسماء الله اكبر اي الجمال ده
ملاك بجد شكلي حلو
الميكب ارتيست شكلك تحفة
وجا فهد واتصدم من جمال  ملاك
مش فهد الي اتصدم حتى ملاك اتصدمت من جمال فهد والبدلة الي زادتو جاذبيية
فهد الجمال ده كلو بتاعي
ملاك علشان تعرف ان مراتك مزة
فهد مزة المزامييييز كلهم انا هاين علي اخطفك ونروح بدل فرح
ملاك نعم يخويا لا طبعا امال انا هرقص ازاي  وفين
فهد بخبث قرقصي فاوضة نومنا يجميل يملبن انت
ملاك بعيدا عن السفالة وقلة الادب دي بس مستحيل انا عايز ارقص ففرحي
راح كل من فهد وملاك على القاعة وكان فرح اسطوري بمعنى الكلمة وغنى فهد لملاك اغني قمرين لعمرو دياب وهي عنتلو اغنية حبو جنة لشرين وخلص الفرح ققصد فهد  خلص الفرح علشان ملاك زودتها وهي غيرتو عامية ومش استحمل حد انو يبص على ملاكو حتى لو كانو ستات طلع فهد على القصر هو وملاك بعد معملت فضيحة علشان مكنتش عايزة تسيب اسماء وشدها بالعافية واول موصلو القصر ساعد فهد ملاك علشان تنزل وشالها اما ملاك فوشها بقا احمر من الكسوف
ملاك فهد انت بتعمل ايه
 فهد بشيل مراتي
ملاك نزلني كده عيب الناس تقول علينا ايه
فهد تقول واحد شايل مراتو يوم فرحهم وغمزلها
ملاك بكسوف انت انت قليل الادب
فهد هو انتي لسه شفتي قلة ادب
ملاك فهد نزلني واخرس
وصل فهد وملاك على جناحهم اول مدخلت ملاك انبهرت بجناح بتصميمو وكمان بفهد الي شالها وقعد يلف بيها وصوت ضحكات ملاك مالية المكان
فهد واخيرا يملاكي
ملاك واخيرا ياميري
اتصدم فهد بشدة
انتي انتي
ملاك انا ايه ها ايوه يفهد انا كنت عارفة
فهد طب ازاي
ملاك بصوت هنيدي بمجهودي مغشتش
وحكت لفهد على الي سمعتو  من اسماء
ربط فهد الاحداث مع بعضها وعرف دلوقتي ليه ملاك اتغيرت قبل الفرح اخدها فحضنو جامد
فهد اه يملاكي لو تعرفي قد ايه انا مبسوط
ملاك وانا كمان يفهد مبوسوطة اوي
وسكتت شهرزاد عن الكلام المباح واصبحت ملاك زوجة فهد قولا وفعلا
عدا شهر على ابطالنا   كان فيهم فهد يعيش اسعد ايام حياتو مع ملاك الي ملت حياتو ضحك وسرور  اما حورية فهي نزلت مصر علشان تخلص انتقامها بس ملحقتش علشان الفهد كان عارف كل تحركاتها بس الي مكنش عملو حساب هي خطة حورية  
جا يوم جديد  قامت ملاك زي كل يوم على لمسات فهد  قامت بستو من خدو وعملت روتينها وفهد كمان دخل الحمام اخد دش  وطلع لبس هدومو وراح على مكان  ما   من غير ميقول لملاك علشان كان مستعجل طلعت ملاك  من المطبخ علشان تنادي على فهد بس ملقتش حد فقصر  اما فهد فهو راح للمخزن وشاف حورية مربوطة
فهد اهلا اهلا
حورية اووووو فهد  اهلا بيك اي الغيبة دي بقالنا فترة مشفتكش
فهد ميشرفنيش اني اشوف خلقتك علشان بحب ارجع دلوقتي جا وقت الحساب
حورية  ببرود ومهماش حاجة بس اي اخبار مراتك اوووه كان اسمها ايه اه ملاك  
فهد وبقا يتعصب من كلام حورية وبرزت عروقو
فهد لسانك الوسخ ده ميجبش سيرة ملاك فاهم
حورية اوووووه فهد يحرام انت بتحبها كل الحب ده هيحصل ايه لو اتقتلت
فهد قصدك ايه انطقي
حورية يعني بعد ربع ساعة بتمام ملاكك الي انت فرحان بيها هتتقتل انا زرعت متفجرات جوا القصر وبقت تضحط بطريقة هستيرية اما فهد فطلع مسدسو ومن غير ميهزلو جفن قتها ببرود (بصراحة تستاهل) وراح للقر بسرع وفطريق بقا بيتل على ملاك بس تلفونها مقفول وده الي خلاه يقلق اكثر وصل فهد القصر واتصدم بشدة من منظر الي قدامو جثث مرمية ومشوهة فكل مكان وقصر مهدوم بسبب الانفجار وقع فهد وصرخ بكل صوتو
فهد ملاااااااك
نهاي الجزء الاول من رواية عشق الفهد نلتقي فجزء ثاني من رواية عشق الفهد بعنوان جديد ملكت عرش قلبي رواية جديدة من هنا
google-playkhamsatmostaqltradent