إعلان الهاتف

رواية عشق الفهد الفصل الرابع عشر 14

 رواية عشق الفهد البارت الرابع عشر 14 بقلم الكاتبة كنز عبر مدونة كلام كتب

رواية عشق الفهد كاملة

رواية عشق الفهد الفصل الرابع عشر 14

عند ملاك كانت قاعدة فمكتب فهد بتشخبط فشوي ورق كده وبترسم عليهم وفجا دخل عم المزز كلهم فهد باشا وبقا يدور فالمكتب
ملاك ابو شياطين بدور على حاجة
فهد ملاك اكتي انا بدور على ورق مهم اوي بتاع الصفقة ومش لاقيه انا كنت حاطو على المكتب راح فين الزفت ده وبعدين نده على السكريتيرة
فهد و ملقتيش الملف ده هقلنلك
ملاك اهربي ياختشي احسنلك وانت يعم انت مبراح على البنية
فهد اسكتي انتي
ملاك بقا كده ماشي بس متجيش تزعل بعدين علشان مش هكلمك تاني
وفجاة فهد وقف وبقا يبص على ملاك
ملاك اي الورق الي فايدك ده
ملاك اه ده والله كنت زهقان ولقيت ورق على المكتب فقلت اشخبط فيهم ممكن الملل الي فيا ده يروح شوية
فهد لا والله الملل يروح وريني كده الورق ده علشان لو طلع الي فبالي نهارك اسود
ملاك بخوف ها ورق لا ده ورق عادي مش بتاع الفقة
شد فهد الورق من ايد ملاك ولقاهم ورق الصفقة بس الورق متبهدل وفي عليه اثار بتاع شكلاطة مش كده وبس في رسمة لفهد عليه قرون شيطان وعملاه كانو بيزعق وكان لسه فهد هيصرح عليها بس ملقاش حد فالمكتب ورجع بص للورق
فهد اه يملاكي هتعملي فيا ايه اكثر من كده بس لازم تتعاقبي ب الاول لازم الاقيكي مهو عادتك ولا هتغيريها تعمي عمايلك السودة وتروحي تستخبي
وطلع فهد يدور على ملاط وهو فنفسو مبوط انها رجعت لحياتو مرة تانية
اما عند روان فكانت بتعلم زينة الرقص ههههههه البت دي مجنونة اوييييييييي روان لا يبت هزي شمال
زين كده يابلتي
روان ايوه كده يروخ ابلتك وفجاة دخل يزن واتدم من منضر الي قدامو روان وزينة لابسين بدل رقص
يزن ينهار ابكي اود رقص يزفت بتعلمي بنتي الرقص
روان الله في ايه بس يبرن مهو بعلمها تاكل عيش مش يمكن انت تفلس مرة وحدة اهو تلاقي حاجة تنتفع بيها
يزن بالرقص يبت الهبلة
روان امال بايه يروحي
زينة بابي لو ثمحت متدلخلش فشغلنا وبعدين انا عندي طموح وانا حبيت الرقص اويييي
يزن يمرارك الطافح ييزن يخرابي الطم ولا اجيب لطامة
زين براحة عليك يبابي ليطقلك علق وتقعد كده
يزن مهو من عمايلك انتي والهبلة دي
روان مش ملاحظ انك عمال تغلط فيا مبع الله ورعدين عملنا ايه لكل ده قاعدين نفرفش غلى نفسنا شوية انابمر بحالة اكتئاب وزينة عندها مشاكل مع البويفرند بتاعها قلنا نفرفش على نفنا شويى
يزن وهو بيقلع الحزام وبيتكلم اممممم قلتيلي انتي عندك اكتئاب وهي عندها مشاكل عاطفية وعايزين تفرفشو تعالولي بقا وانا افرفشكو يحبابي ومرة وحد بقت زين وروان يجرو ويصرخ ويزم بيجري وراهم
عند مايا لما خلصت من تنضيف البيت دخلت اخدت دش وطلعت غيرت هدومها وراحت علشان تنام ساعتين ولسه كانت هتنام جالها اتصال من رقم غريب
مايا الو
مجهول .......
مايا الو
مجهوول ........
مايا لو مشهترد هقفل السكة فوشك
مجهول بوت مرعب و عملتيها هتندمي طول عمرك
مايا بخوف انت انت مين
مجهول بيتهيقلي 4 نين مش هينسوكي صوتي
مايا بدات تترعش انت انت .....
مجهول قلتلك هرجعلك
مايا لا لا مستحيل
مجهل هنلتقي قريب اوي وقفل السكة ووقع التلفون من ايد مايا وبقت بتترعش جامد اوي وراحت اخت ادوية مهدئة واقنعت نفها ان ده مجرد خيال وحلا ونامت مايا بسبب المهدئات
عند فهد كان بيدور على ملاك وفجاة سمع صوت جاي من دولاب الي فقاعى الاجتماعات وراح فتح والمفاجا وقعت ملاك
ملاك اخخخخخخ مبراحة
فهد والله
ملاك احم اي ده استاد فهد اهلا وسهلا بحضرتك
فهد لا والله انا م عارف الاحترام الي نزل عليك فجاة ده
ملاك والله محدش بيحترمك قدي ده انا اول ماشوف خلقتك الاحترام بيبتد يضهر على وشي حتى شوف اهو
فهد لا مهو باين على وشك الاحترام بقا كده يزفته تروحي تشخبطي على ورق الفقة ده انتي نهارك اسود
ملاك ابو الشياطين عديها بقا ده
فهد اعدي ايه وا ايه امشي قدامي وهتلحي الي عملتيه ده
ملاك لا لا لا لا لا اعمل اي حاجة ولا اني اشتغل الشغلانة دي
فهد بخبث اي حاجة
ملاك ببرائ اه والله اي حاجة
فهد تمام استنيني على مكتبي ولما اخلص اجتماعي هقلك عل شغلانتك الجديدة
ملاك تمام متناش انت راجع تجبلي شكلاط وشبيومصا بت انتي انا مش جايب طفلة هنا
ملاك بدموع خلاص متجبش حاجة
فهد حلاص يروخ فهد انتي متعيطيش هجبلك اي حاجة انتي تامري
ملاك بعادة يعيش الفهد يعيش الفهد وطلعت من اوضة الاجتماعات مبسوطة وفهد بيبص عليها وقلبو بقا بيدق بسرعة وده بس لانها ضحكت وبقت مبسوطةوبقا يقارن ملاك مع البنات الي عرفهم
فهد مفيش حد زي ملاكي بترضى بشكلاطة وااسا مينفعش اقارن ملاكي مع حد تاني
اما عند ملاك كانت قاعدة فمكتب الفهد وفدا اتفتح الباب ودخلت بنت لابة فستان قير اويييي عفوا دي مش لابس اساسا وحاطة كيلو مكياج فوشها
ملاك اي ده مين البلياتشو دي
ريم بت انتي فهد يه موجود نقولو مين والله مانتي قايل معروف المهرج الي فسرك ماكيد
ريم نعم مهرج مين يبت انتي واساا رك كبير زي دي بتعمل ايه طفلة زيك هنا
ملاك بردح نعم يروح امك طفلة كين دي يماما اهو احسن من الي راحت عند نقاش علشان تدهني وشك بويا جتك القرف فشكلك
ريم انتي بجد سوفاج ( سوفاج ديكلم فرنسية معناها متوحشة ) انا مش عارفة ازاي فهد يشغل ناس لوكل بالشكل ده
ملاك قبل متتكلمي روحي كملي الفستان شكل القماش مكفاش
ريم وانتي هتعرفي ايه عن الموضة
ملاك بت انتي انا زهقت منك هتطلعي ولا اطلعك بطريقتي
ريم ديشركة فهد يعني شركتي والمفروض انتي الي هتطلعي مش انا
ملاك بقا كده تعاليلي
ومش هقلكو حصل ايه هخلي خيالكو الواسع هو الي يتصور ملاك عملت ايه
ملاك الله يخربيتك يكنز جبتي مين الشخصية المستفزة دي
انا هههههههه والله لقيتك قاعدة زهقانة قلت اما ابعتلك دي واهو تتمتعي وية قبل مقهد يخلص اجتماعو
ملاك كنز هو فهد ناوي على ايه
انا يحببتي يضانايا فهد ناوي على كل خير انتي اصبري وهتشوفي يلا كملي شخبطة اما اروح اتكلم على البت اسماء شوية
ملاك ابقي سلمي عليها
)ده حوار بيني انا كنز كاتبة الرواية وبين ملاك بطلة قصتي )
عند اسماء قاعد فمكتبها ومركزة على شغلها دخل سيف وهو عامل نفو تعبان
اسماء بخضة سيف الي حل ومال ايدك كده
سيف فنفسو الله يجازي الي كان السبب
سيف عملت حادثةمتقلقيش انا كويس
اسماء هو الي كوي ده انت مدغدغ خالص
سيف مهو دخلت فيا تريلا يلا الله يجازي الي كان البب
اسماء تعال اما اسندك واروحك ده انت شكلك متبهدل خالص
انا كنز اسماء قبل متروحي الاهبل ده ملاك بتسلم عليكي
اسماء ماشي اما اشوف بنت هبلة دي كمان
سيف كده يكنز كل مرمطة دي
انا والله محدش قلك روح اطلبالمساعدة من صقر
سيف روحيني ياسماء الكاتبة دي قبل متخل الرواي هتخلص علي انا
انا سلمتك يسيف
عند صقر كان قاعد وبيبص على صور ملاك ومايا
صقر اهم بنتين فحياتي مبقاش كثير وهنلتقي قريب واتل على فهد بس مردش واتصل على مكتبو وردت ملاك
ملاك اهلا وسهلا نعم عايز ايه حضرتك
صقر فنفو هههههه لسه زي مانتي يملاك وحاول ان صوتو يبين طبيعي احم فهد بيه موجود
ملاك لا مموجود ده قاعد مع شوية ناس كده ققصد عندو اجتماع
صقر تمام اول ميخلص قوليلو اني اتلت
ملاك طيبماشي بس ققلو مين
صقر قوليلو صقر
ملاك حاضريابو الطيور هقلو يلا لام وقفلت السكة فوشو
عند صقر قاعد مدوم وبقا بيكلم نفسو انا ابو الطيور ماشي يملاك
مجهول اووووووه صقر باشا اتجنن وبقا بيكلم نفو
صقؤ ايو رخمتك باخيوبعدين انت بتعمل ايه هنا مش كنت عايز تنزل مصر
مجهول لغيت السفرية يلا انا طالع انام باي يابو الطيور هههههههه
صقر امشي ياهبل
عند حورية كانت قاعدة بتخطط مع حد علشان تخل من جوزها يترى هتنجح خطتهاولا هتفشل والي هيحصل بين فهد وملاك واي الشغلانة الي هتتغلها ملاك كلده هنعرفو فالبارتات الجاية
نهاي الفصل.. الفصل 15 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent