إعلان الهاتف

رواية عشق الفهد الفصل الحادي عشر 11 بقلم كنز

رواية عشق الفهد الفصل الحادي عشر 11 بقلم كنز عبر مدونة كلام كتب

رواية عشق الفهد كاملة

رواية عشق الفهد الفصل الحادي عشر 11

عند ملاك بعد مراحت مع الفهد
ملاك احم فهد انا جعانة
فهد نعم يختي والمجزرة الي عملتيها من شوية ده انتي اكلتي اكل مصر كلها
ملاك كفاية قر وبعدين انا كنت مخطوفة وتعبت اوي ولازم اتغدى
فهد تعبانة اه منا واخد بالي من تعبك
ملاك بلاش كثر كلام هتاكلني ولالا
فهد هاكلك وامري لله ممكن تفرقعي من كثر الاكل واخلص منك
ملاك اخص عليك يفوفو عايز تخلص مني
فهد فوفو مين يبت انتي
ملاك الله بدلعك يبرنس
فهد مش عايز دلعك خليكي عبدو موته احسن قال دلع قال
بعد موصلو المطعم  دخلت ملاك بسرعة وفهد وراها  
ملاك ابو الشياطين تعال اهي طربيزة فاضية
فهد اسكتي شوية فضحتينا
ملاك يلا بقا وبعدين هو في حد فمكان علشان افضحك مهومن اول مدخلت الكل هرب مافيا مافيا يعني
فهد افصلي شوية يبت انتي انا دماغي وجعتني منك
ملاك حاضر بس اكلني
فهد همك على بطنك حضر
نده فهد على الجرسون وكان لسه هيتكلم سبقتو ملاك
ملاك بص يمعلم انا عايزة فراخ محشية ومحشي ورق عنب وكمان بطاطس محمرة وملوخية ورز وبط وشوربة وطاجن بامية بلحمة المفرومة وعايزة مومبار ومتنساش السلطات وهتلي فواكه مشكلة وبيتزا  وهتلي  سمك مشوي وعصير وبيبسي وكولا  وهتلي كيكة شكلاطة وايس كريم وهات فنجان قهوة سادة للاستاد فهد
بعد مملاك خلصت  لقت فهد والجرسون مصدومين وبصراحة انا ككاتبة انا كمان انصدمت
 فهد انتي هتاكلي كل ده
ملاك ادعي انو يكفي حاسة انو قليل انت اي رايك ازود صنف او اتنين
فهد انتي لسه هتزودي بت انتي خلصي ام الاكل ده ويلا علشان اوصلك انا اساسا دماغي وجعتني منك
ملاك وهي بقالها شوية وتعيط انت مش طايقني ولا تحبني
فهد احم طيب خلاص متعيطيش انا كنت بهزر
ملاك بفرحة طيب سيبني اكل
فهد كل يملاكي
ملاك متقولش الكلمة دي علشان اميري لو سمعك هيزعل
فهد بصدمة اميرك
ملاك ايوه انا عندي ثلاث امراء بس مش عارفة هما فين بس وعدوني انهم هيرجعو وانا صبرت كثير اوي وهوما وحشوني اوي بس لما الاقيهم هعاقبهم
فهد وزادت صدمتو اكثر واتعرفتي على امرائك فين
ملاك اتربينا مع بعض فميتم بس هما طلعو ووعدوني هيرجعو علشان ياخدوني بس هوما مرجعوش وانا اتعدبت اوي وهما مرجعوش احم ممكن تروحني
فهد احم بس لسه ماكلتيش
ملاك ها لا خلاص انا شبعت بس عايزة اروح
فهد اوك يلا
ركبت ملاك مع فهد وطول الطريق وهي تايهة ومحستش على نفسها ونامت اما فهد فهو طول الطريق قاعد بيراقبها وقلبو وجعو علشانها وقد ايه هي اتعذبت  بسببو
وصل فهد قدام باب بيت ملاك طلع معربية  وحملها بين اديه زي البيبهات وقربها منو اوي وحضنها جامد وشم ريحتها الي دوختو وقال
 فهد رجعتلك يملاكي اميرك رجعلك ومفيش حاجة هتبعدني عنك ودخلها البيت طلعها اوضتها وحطها على سريرها وغطاها وطلع
كان فهد لسه هيطلع من بيت ملاك حتى سمع صوت اسماء
اسماء فهد
فهد مش دلوقتي
اسماء امال امتا
فهد قريب اوي
اسماء 15 سنة يفهد وبتقولي لسه اتحرم منك ومن سيف و...... لمده 15 سنة وانا وملاك بنتعذب يفهد ولسه بتقولي لسه ليه نتحرم منكو
قرب فهد من اسماء وحضنها اوي
فهد حياتي انتي انا مستحيل انساكي انتي او الهبلة الي فوق بس لازم نخلص منهم علشان نستريح كلنا
اسماء   حاضر يفهد بس حاول تخلص بسرعة علشاني وعلشان ملاك انت عارف هي كانت متعلقة بيك ازاي
فهد عارف يقلبي يلا سلام وكمان  لما تصحى الهبلة انتي عارفة انتي هتقوليلها ايه
اسماء حاضر مهو مش اول مرة
طلع فهد وراح لقصرو
سيف اهلا اهلا ها خلصت وصلت الهبلة
فهد لو قلتلها هبلة دي تاني هعلقك
سيف فهد متنساش انها اختي
فهد اختك امك مليش فيه ملاك بتاعتي لوحدي وهتكون مراتي وقريب
 وفجاة سمعو حد بيتكلم
مجهول مش لما اوافق انا الاول
فهد غصب عنك وعن الاهبل الي قاعد هنا  انا طالع انام سيف بلاش نسوان علشان اخر مرة اسماء كانت هتعمل مشكلة
سيف  ها انا ونسوان لالالالالا انا مليش فكلام ده خالص
مجهول امال ليك في ايه يبيبي
سيف اخرس انت وهو عبو شكلكو  انا طالع انام
فهد خدني معاك
مجهول وهتسيبوني لوحدي خدوني معاكو
طلعو الامراء الاثلاة علشان ينامو وكل حد فيهم بيفكر فلي سرقت قلبو وطيرت النوم من عينو
اما عند روان فكانت بتخطط علشان تنتقم من يزن
روان الو زينة ها اي اخبار عند
زينة متقلقيش يمعلمة كل حاجة تماما
 اشطا يقلبي ابوكي فين
زينة بيتكلن فتلفون مع ثكرتيرة
روان سكرتيرة فنص الليل مش قلتلك ابوكي بتاع نسوان
زينة كل اللجالة كده حتى احمد الي كنت بحثبو مختلف طلع زيهم انا منهارة يلوان ومحتاجة اتكلم مع حد
روان حبيبتي يزينة  متعمليش فنفسك كده بصي بكرا انا هجيلك وهنتكلم مع بعض
زينة اوك يلوان تثبحي على خيل
روان وانتي من اهل الخير يقلبي
قفلت زينة مع روان  وكانت لسه هتقول حتر سمعت تلفونها بيرن
زينة الو
احمد الو زينة انا كنت عايز اعتذل منك علشان شكيت فيكي ولفعت صوتي
زينة اثفك مش مقبول
احمد زينة متخليش حبنا يضيع علشان غلطة وبعدين انتي عالفة اني بغير عليكي
زينة ثوري ياحمد انا وانت مننفعش لبعض وكمان انا نص اولاد الحضانة بيتمنو اني اتكلم معاهم اوك خلي بقا غليلتك تنفعد تكير يبيبي
احمد الو الو زينة الو
بعد مزينة قفلت مع احمد اتصلت بروان
زينة الو لوان احمد اتصل بيا دلوقتي وانا قلتلو زي مقلتيلي
روان جدعة يبت ها وهو قالك ايه
زنة للاثف كان مصدوم وانا مثبتلوش فرصة يتكلم قفلت الثكة فوشو
روان برافو يقلبي دلوقتي هيجري وراكي ويتمى انك تكلميه وانتي هطنشي مفهوم
زينة امرك يمعلمة  يلا باي
روان باي يقلبي
فكندا
مايا ماما خلاص انا هسافر بكرا
حورية اوك يقلبي متنسيش الي قلتلك عليه
مايا متقلقيش مامي انا فاهمة شغلي كويس اوي وكمان مش هخلي فرصة زي دي تضيع مني
حورية برافو يقلبي
 طلعت مايا من عند حورية وراحت اوضتها واتصلت على شركة الطيران علشان تحجز لتسافر بكره
مجهول  انا لازم امنع مايا انها تعمل الي قالت عليه الشيطانة حورية ةاتصل بحد واتفق معاه على خطة يوقفو بيها الشيطانة وبنتها
نهاية الفصل .. الفصل 12 اضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent